מדיניות משלוחים והחזרות

משלוח עד הבית

משלוח ההזמנות מבוצע על ידי חברת שליחויות, עם שליח עד הבית. המשלוחים הינם לכל ערי הארץ לפי התקנון של חברת השליחויות.

אספקת המוצרים תיעשה 4 – 10 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה למשלוח עד הבית.
הזמנה שמבוצעת לאחר השעה 12:00 נחשבת כהזמנה ליום העסקים הבא.
במשלוח למקומות מרוחקים וישובי קצה ייתכנו עיכובים, זמני ההגעה אליהם הם עד 14 ימי עסקים.
אנו נעשה את מירב המאמצים לספק את ההזמנה במהירות המתבקשת עוד לפני זמני האספקה המצויינים מעלה.
ניתן ליצור איתנו קשר ולוודא זמן אספקה לפני חגים ומועדים מיוחדים.

משלוח של פריטי “ריהוט משלים” ייעשה עד 14 ימי עסקים ובתיאום.

במקרים חריגים בהם קיימים עומסים מסיבות שונות (מלחמה, ימי מכירות, מבצעי סוף עונה , סיילים מיוחדים , שבועות השקה , ועוד..) ייתכן שייווצרו עיכוביםבמשלוחים עד הבית.
על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.

עלויות

משלוח עד הבית לכל הארץ: עלות משלוח ההזמנה עד הבית הינה 29 ₪

**הזמנה מעל 299 ₪ חינם !!

משלוח לאילת וערבה: עלות משלוח אילת והערבה הינה 78 ₪ (*ללא אופציה של משלוח חינם)

הזמנה עד 20 ק”ג בחבילה אחת בגודל 30/40 תחויב כהזמנה אחת. מעל 20 ק”ג ומעל גודל 30/40 תחויב לפי תקנון חברת המשלוחים במחיר כפול .

**ישנם מוצרים אשר עלות המשלוח שלהם גבוהה מהרגיל ולכן הם אינם  זכאים למשלוח חינם , או במבצעים כגון ” משלוח חינם”, מצוין באתר בתיאור הפריטים  “פריט זה אינו משתתף במשלוח חינם”.

מוצרי קטגוריית “ריהוט משלים” ניתן לקבל במשלוח עד הבית בעלות של 250 ₪ **בכפוף לתקנון הספק, לבניין עם מעלית או קרקע.

מראות משלוח עד הבית בעלות 50 ₪

איסוף עצמי

אופציה נוספת למשלוח ללא עלות היא האפשרות לאסוף בעצמכם מנקודת האיסוף: רחוב הירקונים 37, פתח תקווה.
ניתן לאסוף את המוצרים תוך 5 ימי עסקים מאישור ההזמנה, עדיף בתיאום מראש באמצעות יצירת קשר בוואטסאפ או במייל.

החזרות/ החלפות

  • ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מקבלת המוצר ע”י שליח או באמצעות החזרה לנק’ איסוף.
  • ניתן להחזיר ישירות לנקודת האיסוף ברחוב הירקונים 37 פ”ת בתיאום מראש באמצעות יצירת קשר, או באמצעות משלוח איסוף מהבית. בהחזרה באמצעות איסוף מהבית, העלות תחול על הלקוח, וזאת למעט מקרים שבה האחריות מוטלת על החנות, כגון: טעות בהזמנה או פריטים שהגיעו ליעדם שבורים או סדוקים.
  • המוצרים יתקבלו בחזרה באריזתם המקורית וללא שבוצע בהם שימוש.
  • פריט שהוא חלק מערכה או סט לא ניתן להחזיר בנפרד, יש להחזיר את כל הסט או הערכה, אפשרי לבדוק עם בית העסק לגבי רכישה נפרדת של פריט זה אם ניתן.
  • לא ניתן להחזיר או להחליף סחורה שהוזמנה במיוחד או בהתאמה אישית עבור הלקוח, למעט אם נמצא בה פגם או כל תקלה שהיא.
  • להחזרת המוצר יש לצרף חשבונית קניה או אישור הזמנה.
  • אם הלקוח מעוניין בהחלפה, ישנה אפשרות בהחלפת המוצר או בקבלת זיכוי לעד 24 חודש מיום תאריך החשבונית או ההזמנה.
  • בהחלפת מוצר עלויות המשלוח הראשון לא יוחזרו ללקוח.
  • במקרה של ביטול העיסקה והחזרת מוצר כאמור לעיל, החברה רשאית לחייב את הלקוח ב100 ₪ או ב5% ממחיר המוצר הנמוך מביניהם.
  • הזיכוי תמורת המוצר שהוחזר יתקבל חזרה לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה לאחר שהמוצר יגיע חזרה לבית העסק.
  • לא ניתן לזכות עסקאות אשר נעשו באמצעות כרטיסי דיירקט(דביט) והזיכוי יתבצע באמצעות העברה בנקאית.