שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות נפוצות כי אנחנו כאן לכל שאלה!

    • איפה ממוקמת החנות?
      נישה היא חנות ומותג אונליין אינטרנטי, ללא אולם תצוגה, עם נקודת איסוף מוצרים ומחסן שממוקם בפתח תקווה.
      החנות מציעה חווית קניה מושלמת ונוחה שמגיעה עד אליך!

 

    • ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שזו התקבלה?
      במידה והמוצר לא יצא לשילוח, ניתן ליצור איתנו קשר ולברר האם ניתן לשנות פריטים בהזמנה.

 

    • איך מבצעים הזמנה?
      כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את המוצרים שהכי אהבתם, להוסיף לסל הקניות ומשם לבחור שיטת משלוח ותשלום.
      לאחר התשלום ההזמנה מתקבלת אצלנו ומועברת לחברת השליחויות במהירות האפשרית.

 

    • כמה עולה משלוח?
      כל הפרטים על משלוח ו/או החזרת מוצרים ניתן למצוא כאן

 

    • מהן אפשרויות התשלום?
      ניתן לבצע תשלום מאובטח באתר באמצעות כרטיס אשראי, ביט או בתשלום טלפוני.

 

    • האם התשלום מאובטח?
      בוודאי! התשלום מאובטח דרך חברת הסליקה ברמה הגבוהה ביותר.

 

    • אם אני קונה מתנה לאדם אחר, האם יש אריזה ופתק החלפה?
      ברור. ניתן לבקש מאיתנו באופן אישי פתק החלפה דרך הודעה, או לרשום בהערות הרכישה ואנחנו נדאג לספק את הפתק החלפה ולארוז בהתאם. פתק ההחלפה תקף ל14 יום מיום הרכישה.

 

יש לכם עוד שאלות?
תמיד נשמח לעמוד לשירותכם! ניתן למלא את הטופס או לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ דרך צרו קשר.